tirsdag 5. juli 2011

Ny pusekatt og prøver meg som Miranda konsulent

NY PUSEKATT


For en drøy uke siden (lørdag 25.juni) var jeg i Sande og hentet en ny kattunge. Han er veldig skjønn, og nå har han blitt så husvarm at han har blitt litt rampete også. Han har foreløpig fått navnet Pontus (Pilates). Kanskje ikke så rart at jeg falt for han når man ser disse bildene. (De to øverste fra annonsen på Finn.no)




MIRANDA PARTY
I kveld skal jeg ha mitt første Miranda party hos ei venninne. Miranda's skin care er kosmetikk og hudpleie produkter som er laget av naturlige ingredienser og er ikke testet på dyr.

Jeg har selv brukt flere av produktene i mange år, og har vært og er veldig fornøyd med dem. Jeg har en hel haug med intoleranser/allergier og dette gjør også at jeg reagerer på mye kosmetikk og hudpleie produkter, og jeg forventet faktisk å bli både vablete og snørrete av disse produktene også, men både vablene og snørra lot vente på seg. Jeg reagerte ikke på det. Utrolig.
Jeg har brukt Muscular gel som er et av de beste produktene vil jeg påstå. Det er en gel som man smører på ømme muskler, og den trekker fort inn og virker bra.


For noen uker siden hadde jeg vondt i nakken, og ble ikke bedre etter å ha hivd innpå diverse muskelavslappende piller. Så kom jeg på at jeg hadde muskel gel i skapet. Jeg tok litt på nakken og gned det på selv (det blir jo ikke rare massasjen man klarer å få til selv) og i løpet av kort tid var jeg mye bedre, og dagen etter var jeg helt fin og har vært det siden.

Den hjelper også hvis man er tett i nesen siden den lukter friskt av euqualyptus. Det er bare å massere sin kjære med muskel gel når man er tett i nesa så blir man ikke tett mer, og kjæresten slipper stive muskler.

Jeg pleier å ta noen dråper av Jojoba oljen, som er et annet kjempefint produkt, sammen med muskelgelen for at det skal bli lettere å massere. Jojoba oljen er også fin når man er litt tørr på vinteren.

Alovera Gel er et annet produkt som er helt fantastisk. Hvis man har fått brannsår eller myggstikk, har utslett eller har brent seg på brennesle eller brannmaneter så er denne helt utrolig. Den kan brukes på barn også siden den ikke inneholder noen farlige stoffer. Jeg har selv brukt denne på barn i barnehagen og de klaget ikke mer på at stikk eller nesleblemmer klødde.

Den har en mild behagelig duft, så den kan trygt brukes om du jobber med kunder eller som kokk. Det er jo fort å brenne seg på en gryte eller to, og da er denne kjekk å ha for hånden siden man neppe har tid til å stå med rennende vann i 15-20 minutter.

Solkremen er også kjempebra og kan brukes sammen med Alovera gel.


Renseserien har jeg prøvd da jeg var yngre og den var veldig bra og huden ble nesten bra sammenlignet med andre. Jeg skal begynne med den igjen nå siden jeg er plaget av utslett av mat jeg ikke tåler. (Har bare ikke funnet ut hva jeg reagerer på)


Kommer med tilbakemelding på hvordan den har fungert på meg.


Er du interessert i å ha party eller bare vil kjøpe noen av disse produktene kan du kontakte meg på mail kjersti.miranda@gmail.com eller 92045545.


Kjøp julegavene eller gaven til den som har alt NÅ


Ingen kommentarer: