tirsdag 17. januar 2012

Får ikke til å legge ut bilder via mobil

Jeg trodde liksom at jeg var litt teknisk anlagt, men skjønner jo at datatidsalderen har innhentet meg. Jeg tenkte jeg skulle legge ut bilder via telefonen,siden jeg har veldig bra kamera på den, men tror du jeg får det til da?

Nei, jeg klarer å publisere et innlegg, dvs så fort innlegget inneholder tekst eller bilder så får jeg feilmelding 404 not found. Det er jo bare tull siden det går veldig fint når jeg ikke putter inn noe. Det er altså tekst og bilde delen som er problemet her. Har prøvd å sjekke alle mulige innstillinger både på pc blogger, picasa og telefon blogger (blogger-droid).


Nå er det vel igrunn ikke noen som gidder å følge med på en tom blogg, så jeg skulle da gjerne hatt noe vettugt innhold. Vel om det er vettugt er jo så, men iallefall innhold.

Ingen kommentarer: