onsdag 10. april 2013

Lenge siden sist

Det er en grunn til det og det er at jeg har en annen blogg der jeg legger ut korta mine og trykk jeg har farget. Jeg følte at denne bloggen ble litt vel "rosa". Nå har jeg faktisk skjønt hva definisjonen på en "rosablogger" er og jeg tror kanskje muligens jeg er noe i den duren. Jeg har i alle fall klaget en hel del og skrevet om sko...hehe

Kanskje jeg bare skal begynne å bli skikkelig rosablogger. Blogge om mote og sminke og sånt som er helt uinteressant. Hvem i alle dager er interessert i om huden min er full av kviser og om jeg bruker Clerasil eller noe annen drit til å prøve å få bukt med problemene på? Kanskje jeg bare skal droppe det? Vel jeg prøver jeg og ser hva folk sier. Mulig jeg bør sensurere noen av de tidligere innleggene da.
Mye har skjedd det siste året i allefall. Jeg ble først singel i juni, mistet min kjære lille Pontus i juli og havnet på sykehuset i august og har bare fått mindre jobb ettersom vi har fått nye sjefer på jobben. Skulle ønske livet mitt var sånn "rosablogg" jeg, men det er det vel ikke.

Vel det er kanskje ikke så veldig interessant det heller, men jeg skriver om det i alle fall.
Nå skal jeg først gå og ta bilde av skoa mine så dere får se skikkelig mote.......


Her er bilde av skoene mine

1 kommentar:

Unknown sa...


If you're ready to start taking your t shirt design skills to the next level, you can find a free, simple, easy-to-follow Link, Did I mention it's free? Check it out!
design dit eget dørskilt