onsdag 25. mars 2009

Evigheter siden sist...

Det er vel ca en halv evighet siden jeg skrev noe her inne, men det har jo ikke skjedd så all verden da...eller...jo jeg har fått meg 60% jobb i barnehage, fått noen nye gode venner og mistet (kastet) noen dårlige venner. Ellers så var jeg og ei venninne på stempelmessa på Lillestrøm forrige helg. Vi glemte selvsagt å ta bilder, men jeg kan jo fortelle...


Vi dro klokka 830 på morran, og jeg var den heldige utvalgte til å kjøre siden venninna mi ikke har lappen. Vi kjørte gjennom Oslo og kom omsider fram til messa....men noe var galt...riktig galt....det var menner der...mange menner...panikken slo inn...det skal da ikke være så mange mannfolk her sa jeg til venninna mi, det pleier bare å være ca 2 menn på stempelmesse, og de er vakter eller dratt med for å bære barn og poser...her er det jo ikke ei eneste dame...jeg fikk øye på en mann som skulle til å betale på parkometeret rett foran bilen min, jeg kastet meg ut av bilen og spurte så høflig jeg kunne: unnskyld, men er dette her Exporama? -Exporama? Nei, det er på andre siden...veiforklaring fulgte. Jeg takket for hjelpen (håper jeg) og kastet meg inn i bilen igjen veldig irritert over at Gule siders kart hadde lurt meg opp i stry...IGJEN!!


Jeg kjørte etter beskrivelsen mannen hadde gitt, men så ble jeg litt usikker om jeg skulle til høyre eller venstre, så jeg bestemte meg for å spørre på en bensinstasjon rett ved der jeg skulle svinge. Jeg fikk forklart resten av veien, og nå kom vi til riktig messe...og klokka var bare 1110.


HURRA!!! Nå var det bare å shoppe...der var det en minibank...hmmm...ingen autorisasjon (staves det slik?)...ja, da fikk jeg vel bare satse på at kort automatene virket da, og det gjorde de....her kan du se hva jeg fikk handlet.


Ingen kommentarer: