mandag 14. desember 2009

Snart jul

Ja, da er vi midt i desember, og jeg har fått handlet hele 2 julegaver. Skal ut nå og kjøpe inn resten. Har jo fått meg pus også da, så julepynten må nok nedjusteres noe i år, så får vi se om han lar den være slik at jeg kan pynte mer til neste år.

Jeg har ikke vaska golvet, og veden er nok overflødig siden jeg fyrer med strøm, fugleband er ikke lurt med katt i huset og treet må kjøpes inn før det kan pyntes, men det blir nok jul allikevel. Har laget konfektkuler, og jeg skal bake pepperkaker og kanskje jeg får laget noen andre kaker før jul. Har jo brukt evigheter på å lage julekort nå, men har jo ikke skrevet og sendt dem enda da, men det ordner seg. Bedre sent en aldri er det noe som heter, så da er det vel bare å ta pennen fatt og skrive julekortene og levere dem på posten og håpe at posten lever opp til slagordet sitt om å gjøre mer for å levere.

Skal se om jeg klarer å legge inn et par bilder her bare jeg finner laderen til kameraet mitt.

Ingen kommentarer: